onsdag 23 september 2009

Gratis+Paus

Jag har två bra, och en dålig nyhet.
Den dåliga är att jag tänker ta en paus från bloggandet. Ni kan fortfarande hitta mig på stardoll, och gratis saker finns i min klubb GratisPrylar, vet inte om jag kommer uppdatera så mkt men jag hoppas att ni medlemmar hjälper mig nu, jag har så mkt att göra med skolan att jag inte har lika mkt tid med datorn längre, tyvärr "/ Så för allas bästa, vet du något om någon gratis sak så skriv det i ett nytt ämne i klubben! Jag kommer fixa så att det blir toppämne om jag vet att det funkar :)

Och dom bra nyheterna...
Det finns två gratis saker xD
Har tyvärr inga bilder, för jag skriver ihop detta lite fort... Men här kommer dom:

Gratis Moxie Girls stol & tröja
Klistra in denna länken i adressfältet (där man skriver vilken sida man ska till..): www.surfert.nl
Skriv stardoll.com i den vita rutan som finns på sidan.
Då kommer du till en stardollsida. Logga in som vanligt, när du har gjort det kan du gå in på vanliga stardoll, och då finns en slags stol och en tröja i din suit :D

Gratis Eids klänning
Gå in på http://www.gizlibak.com/ och skriv in stardoll.com i den vita rutan där.
Då kommer stardoll upp och så behöver du bara logga in, så får du en röd klänning :)

Lycka till nu!

xoxo
BambiGirl

PS: Finns ju också gratis 40.000.000 medlemmar-skylt, men jag gissar att dom flesta redan vet det. 40.000.000 sakerna finns även som present! Så man kan köpa skylten gratis till sig själv :)

Inga kommentarer: