onsdag 20 maj 2009

Konstigt halsband!

Jag var inne på BambiGirl, och skulle leta efter en klubb som min förra användare var medlem i. När jag kom till min förra användare (Evalove96) så såg jag en Starplaza-påse.


Hmm, tänkte jag. Jag har ju inte köpt något här på jättelänge!


Så jag loggade in på Evalove96, (som jag bara använder för att köpa presenter till BambiGirl, jag vet, det låter fånigt, men varför slösa bort superstarens möjligheter!) och öppnar påsen. I den finns ett halsband som ser ut såhär:

Har ni någon aning om varifrån jag har fått det? För det var ganska snyggt, men jag fick det inte i BambiGirl... Min mamma fick det inte heller (gjorde henne medlem pga starpointsen, som jag inte fick).

Snälla skriv en kommentar, här eller på stardoll, det spelar ingen roll! Vill bara veta.

Inga kommentarer: